четвер, 6 травня 2021 р.

А Ви вже готові стати "Еко"!?

     20. квітня 2021 р. в рамках проекту соціальної дії "Школа за чисте довкілля" в нагоді до міжнародного дня Землі у Виноградівський ЗОШ І-ІІІ ст. №3 ім. Жігмонда Перені проводилися навчання, щодо селективного збору відходів.

    Учні старших класів за допомогою фільму "В ім'я Тиси" ознайомилися із проблемою стіхійних сміттєзвалищ на території Закарпаття. Ужасні кадри всіх заставили задуматися і зрозуміти, що тільки разом зможемо цю проблему подолати. Тому ми стали шукати шляхи, з якими можемо разом спасти нашу планету.

    Для цього нам прийшли на допомогу Еко-книжки з серії "Зелена бібліотека" в рамках проекту "Бібліотека в освітньому сквері". Завдяки їм учні самостійно могли знайти методи боротьби з даною проблемою.


     З вихованцями старших класів провели бесіду, як правильно сортувати сміття, і про те, чому це так важливо як для нашої планети, так і для нас.

       В кінці уроку за допомогою дидактичної гри зпкріпили отримані нові знання, що і Ви зможете спробувати за даним посиланням: https://learningapps.org/8545929 



Як сказав Хосе Ортега і Гассет: 
"Я - це я і моє оточення. Якщо я не буду зберігати останнє, тоді я не збережу і себе."

Наші учні вже готові стати "Еко". А Ви!?

Немає коментарів: